Zeilweekend

9 november 2008 - Enkhuizen, Nederland

Ahoy,
Wat een heerlijk weekendje op de Batavier. Goed weer, met z'n allen aan het werk op het dek, spelletjes spelen en samen in slaap gewiegen door de golven en de wind...In 1 woord.....Top!
Op zaterdag een uitdaging voor diegene die last hadden van zeeziekte en de kou, ver weg gedoken in de jassen en mutsen zag iedereen er op z'n best uit.
's Avonds werden de inlevings vermogens van de meeste aan boord getest... Klein voorbeeldje; het is een dier, komt binnenkort weer in het land en draagt een belangrijke man. Denk aan pepernoten...Zodra dit uitgebeeld moet worden, wat Bart prima deed, was hij met Mieke en die dacht aan paard...sinterklaas...Ilse de Lange... Sta mij maar in de kerstboom......Gelachen is er zeker...
Zondag een prima dag om alle zeilen eens te testen en zelf te genieten van de zon.Alle spelletjes fanaten konden het niet laten om ook nu het spel weer op het dek te spelen.
Na een stuk zeilen met alle zeilen, werd de wind steeds minder en moesten we toch het laatste stukje op de motor terug..
Wij hebben genoten van een top weekend waat ze zeker nog een aantal keer aan terug gaan denken in New Zealand.

1. aad en annemie:
    9 november 2008
    Hoi, wat leuk te zien dat jullie zo'n fijn week-end samen hebben gehad.
    Wordt nu echt wel spannend.
    Nogmaals heel heel veel suc6.
    Denk vaak aan dit week-end terug.
    liefs Aad en Annemie
  2. Debby:
    9 november 2008
    Hey lieve Bart en Vreny
    Het was een super weekend. Ik heb erg genoten, veel lol gehad....super gezellig!!
    Jullie vertrek komt nu heel dichtbij. Spannend!! Ben heel trots op jullie dat jullie een grote droom gaan waarmaken! Live your life and follow your dreams, zoals Bart altijd zegt.
    X Debby
  3. Eva:
    13 november 2008
    Hoi Bart en Vreny,

Wow wat een mooie foto's. Het ziet er naar uit alsof jullie een heerlijk weekend hebben gehad. Ik had er graag bij geweest... Jullie komen nu echt al bijna! Toine en ik kijken er erg naar uit om jullie weer te zien. Voor nu succes met het afscheid en een hele goede vlucht!