Alles afsluiten

3 oktober 2008 - Deventer, Nederland

Tja,  en dan is nu echt de tijd aangekomen om aan alles een einde te breien. Bart heeft afgelopen weekend zijn laatste wedstrijden gespeelt. Gelukkig heel mooi afgesloten met de titel EK club kampioen 2008.
Overal zijn foto's van gemaakt en op internet gezet, dus wie wil er nog een mooie caravan........Alles is te koop, onder het motto; op = op
Ons laatste maandje werken is ingegaan en gelukkig zit daar ook nog een herfstvakantie tussen.
Heb je nog tips voor onze reis, hoe we die 25 uur vliegen zo aangenaam mogelijk kunnen maken, dan horen we het graag.
Ciao Vreny en Bart

1. Margaret en Leo:
    3 oktober 2008
    Hallo Bart en Vreny, ik heb al een nieuwe naam voor jullie bedacht! The NEW OUTDOOR MAORI'S!!! Geweldige site. Ga zo door zou ik zeggen, als jullie natuurlijk de tijd daar voor vrij kunnen maken!!
    Enne denk erom, jullie worden vanaf nu op de voet gevolgd!!
    Dikke kus van Leo en Margaret
  2. joke:
    3 oktober 2008
    Gefeliciteerd met je overwinning in Italie! Een geweldige afsluiting, je staat dan ook stralend op de overwinningsfoto! Wat mooi dat Vreny dit samen met jouw mocht beleven. Het was met recht een top periode, waar veel mensen mét jouw ontzettend van genoten hebben. Dank je wel!!
    Knuffel Rene en Joke
  3. aad en annemie:
    5 oktober 2008
    Hoi Bart en Vrenie, net van Joke de link naar jullie site doorgekregen.
    Geweldig , ik ga jullie zeker volgen.
    Heel veel suc6, en maak er wat van.
    groeten Aad Mark Peter en Annemie
  4. Cor:
    8 oktober 2008
    Hallo lieverds,
    geweldig hoe het kano polo is afgesloten dit jaar supper gaaf!!!!!
    Nog even volhouden in het natte landje en geweldige behuizing, daarna worden we vreselijk jaloers op jullie
    x en knuf
  5. patries:
    7 november 2008
    Hoi Vreny!!!
    Wat een super site zeg!;)
    Ik hou jullie in de gaten, geweldige kans om nooit te vergeten voor jullie hihi.
    Geniet en reis voorzichtig!!
    Knuffel van je sportschool vriendinnetje patries
  6. Vok en Riet:
    13 november 2008
    Het is nu echt aftellen geblazen luitjes, nog maar een paar nachtjes! geniet nog maar heel even van dit kouwe kikkerlandje! We wensen jullie een hele relaxte reis en we houden jullie in de gaten!
    Liefs..
  7. joke:
    20 november 2008
    19 november 2008
    Lieve Bart & Vreny, na zo'n emotioneel gedag zeggen is het toch zo ver dat jullie "los zijn" vanaf 12.30 uur Europese tijd. Geweldig dat jullie deze stap zetten om de droom te verwezenlijken. Uitgaande van een warm onthaal door jullie vrienden Toine & Eva, kan er geen betere start voorstelbaar zijn in een nieuw vreemd land. Hopelijk een goede reis gehad en nu ff bijkomen. Heel veel suc6 knuffel Joke & René.
  8. Jan:
    24 november 2008
    Hoi Bart en Vreny, ik hoop dat jullie een beetje bijgetrokken zijn van een eventuele jetlag.
    Heel veel succes en plezier daar.
    Niet geschoten is altijd mis en het eerste schot hebben jullie gelost, Ga ervoor.

Groetjes Jan.
  9. aad en annemie:
    9 februari 2009
    Hoi Bart en Vreny,ik wacht vol spanning op nieuwe verhalen.
    Maar allereerst gefeliciteerd Bart met je verjaardag,ik wil in ieder geval op tijd zijn.
    lieve groeten van de Bosjes uit Sint Pancras