Vanuit het Pitoresque Deutschland

18 november 2008 - Frankfurt, Duitsland

Onderweg maar nog niet weg. Na een middag file rijden door regen en mist zijn we aangekomen in ons etap hotel in Frankfurt Offenbach. Na een dinee in een duitse italiaans sportkantine naast een zaalvoetbal toernooi met een wereldgroot scherm met een voetbal wedstrijd erop liggen we rustig bij te komen en horen we de vliegtuigen over vliegen van het nabij gelegen vliegveld.
We willen iedereen heel erg bedanken voor de laatste dagen, borrels, etentjes, kaartjes, cadeau'tjes en andere geschenken. Dit alles heeft het voor ons niet makkelijker gemaakt om weg te gaan door de grote getalen waarin iedereen aanwezig was. Echt super, maar zo'n feest met veel tranen zijn we niet van plan vaak te geven.
Met een wat vreemd gevoel van nog steeds een stukje onwerkelijkheid en ontkenning over wat ons te wachten staat gaan we slapen in ons duitse bedje met een plasmatras. (wil je weten wat dat voor matras is moet je lekker bij Linda logeren en kan je het zelf mee maken)
Iedereen nog een keer bedankt en tot skype, mail, sms.
Groetjes Vreny & Bart

1. Margaret en Leo:
    18 november 2008
    Als jullie uit gehuild en uit geslapen zijn wensen we jullie een super vlucht!! Enne Bart jij heel veel SUDOKI plezier!! Maak jullie naam THE NEW OUTDOOR MAORI'S wel waar he???
    Dikke kus en maak er wat moois van met z'n tweetjes!!
    Leo en Margaret
  2. sandra:
    18 november 2008
    Bart en Vreny,
    We wensen jullie een goede vlucht en een goede prettige aankomst daar!!
    Heel veel plezier, suc 6, avontuur, geluk en alles wat er maar te wensen valt!!
    We houden contact!!
    Heel veel liefs Erik en Sandra
  3. Linda en Michiel:
    19 november 2008
    Lieve Vreny en Bart,
    We hopen dat jullie alles mee hebben kunnen krijgen wat jullie wilden, bepakt en bezakt!
    Pff nu die K.U.T (Kleine Uitdagende Tocht, uit de donald duck)reis nog. Hoop dat de emoties een beetje zakken. en dat de reis spoedig verloopt.

hele dikke zoen en knuffel Michiel en Linda
  4. Pieter:
    19 november 2008
    Woensdag vliegen. Vrijdag pas ter plaatse. Een monstertocht in lange etappes. Maar dan straks het gevoel na het bord "Welcome to New Zealand" gepaseerd te zijn..... Yes we zijn er. Toine en Eva in de aankomsthal.... Dit gevoel en weerzien moet de doorstane ontberingen meer dan goedmaken. Goede reis Bart en Vreny.
  5. joke:
    20 november 2008
    Lieve Bart & Vreny, na zo'n emotioneel gedag zeggen is het toch zo ver dat jullie "los zijn" vanaf 12.30 uur Europese tijd. Geweldig dat jullie deze stap zetten om de droom te verwezenlijken. Uitgaande van een warm onthaal door jullie vrienden Toine & Eva, kan er geen betere start voorstelbaar zijn in een nieuw vreemd land. Hopelijk een goede reis gehad en nu ff bijkomen. Heel veel suc6 knuffel Joke & René.