Kia Ora wordt weer gewoon Goedendag

12 november 2009 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Vanaf morgen gaat dan echt onze laatste week in :(

Balen, balen en nog eens balen. Wat hebben we hier genoten en wat zouden we het toch heel graag willen verlengen met zeker nog een aantal jaren. Helaas denken de emigratie menneertjes er anders over en vinden zij dat ons werk makkelijk gedaan kan worden door kiwi.

Ik zal je vertellen, of het nu het kleine beestje is of het stuk fruit, overdag werken in een sportschool wordt voor hun heel moeilijk;)

Deze week gaan we dan nog extra genieten van New Zealand, de lente die er nu is, surfen- klimmen- wandelen- 4x4 rijden- toine, Eva& snoef- Bob- les mills- kamperen- sandflies- dolfijntjes- zeehondjes- penguins- palmbomen- varens- strand- bergen- fish and chips- gingerbeer- lollies- maori- marau raku- eating lamb- barbie- flipflops- no trafic jam- kumara- ruimte- genieten etc.....

Vanaf vrijdag 20 nov moeten we dan ook heel vervelend het super mooie nz verlaten en onze lichamen ter omschakeling even te ruste leggen in Bali. Om het verschil tussen de mooie lente hier en het verschikkelijke koude regenachtige winterweer te kunnen verdragen zoeken we de warmte op in Bali. Zo veel mogelijk surfen, rijst& fruit eten en zeker niet nadenken hoe we het in nederland weer allemaal op moeten pakken.

Omdat Koos dagloos en werkeloos is, proberen we ons daar nog niet al te druk over te maken, wat nu al super goed lukt (hum).

Lieve Allemaal,

Tot in December!!!!

Cheers, Bart en Vreny en Bob ( voor nog 2 dagen)

Ps; de bijgevoegde foto's zijn van onze laatste reis met Cor en Cora, wat echt helemaal te gek was!!!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. kim:
    12 november 2009
    Dat meen je niet! Wat K** KL*** en stom zeg!
  2. Marion:
    Hallo daar,
    Wat een rot bericht zeg, ik dacht echt dat jullie daar voorgoed bleven, maar ja dat dachten jullie zelf natuurlijk ook.
    Ik hoop dat jullie de draad straks in nederland weer kunnen oppakken, in ieder geval zijn jullie van harte welkom.
    Geniet nog even van jullie daagjes daar en in Bali en tot dan!
    Liefs Marion
  3. Mieke:
    LIEVERD!!!!
    Wat een naar bericht! De plaats waar jullie het liefste willen zijn en gelukkig zijn en daar worden jullie weggestuurd. Echt super K*T!!!
    Al ben ik wel blij dat ik straks weer een bakkie leut kan drinken met mijn beste vriendinnetje! en dat ik het sinterklaas kado en gedicht nu persoonlijk aan je kan geven.
    Al had ik dat natuurlijk ook heel graag gedaan in NZ.
    Geniet van de tijd die jullie daar nog hebben en natuurlijk in BALI en ik kijk uit om jullie weer te zien.
  4. Jan:
    12 november 2009
    Bart en Vreny, wat ontzettend jammer dat jullie je dream moeten beeindigen.
    Ik leef erg mee. NZ is de andere kant van de wereld, maar terug naar Nederland is gelukkig niet het einde van de wereld.
    Wat er nu op de harde schijf staat, kan niemand jullie meer afnemen. Slechter ben je er zeker niet van geworden, maar wel een schitterende ervaring rijker. Hou dat in ieder geval vast.
    Terug en uitgerust gaan jullie het zeker weer redden en de eerste beste keer dat we elkaar weer zien zal ik zeker begroeten met Kia Ora.
  5. Astrid en Mieke:
    13 november 2009
    Lieve Vreny en Bart, hier even een berichtje namens Astrid.. die niet zo vaak of gewoon niet achter de pc zit..
    We hoorden het aan.. en zijn erg verdrietig voor jullie.. OOK trots op jullie, dat jullie het tot nu toe wel even mooi hebben geflikt.. en dat er mensen zijn die denken dat kiwi's het beter kunnen.. daar kunnen jullie ZEKER niets aan doen..
    met een dubbel gevoel ook uitkijkend naar een knuffel.. Liefs en rust GOED uit want dat hebben jullie ZEKER verdiend!!!!!
    Dikke kus..
    Trotse Assie en Mieke dus ook
  6. joke:
    13 november 2009
    Ook wij zijn trots dat jullie dit hebben gedaan!! Wat hebben jullie niet allemaal beleefd, gewerkt, intens genoten, afgezien, plezier gehad en soms verdriet. Een rugzak vol, die niemand jullie meer afpakt !
    Het liefst wil iedereen dat jullie gelukkig zijn, dus ook wij hebben een dubbel gevoel en kijken mega uit naar een knuffel en hopen dat jullie daar ook, ondanks alles, naar uitkijken.

Heel veel plezier in Bali.
    Veel liefs
  7. Ilse:
    13 november 2009
    Goedendag! Wel heel leuk om dat straks 'live' tegen jullie te kunnen zeggen, hoor!!!!!!

Ontzettend zuur dat jullie niet helemaal ongedwongen terug kunnen komen......., maar, zoals alle reacties hierboven ook al zeggen; jullie zijn wel de gelukkige eigenaren van een super-top-ervaring wat maar heel weinig mensen kunnen zeggen en waar jullie onwijs veel van geleerd hebben... enzo....... dus!

Geniet van jullie laatste daagies daar, maak er iets moois, vervolgens lekker vakantie vieren in Bali: whoehoehoehoehoe!!!! En daarna, last but definitely not least....: een heel welkomscomite (dat op zijn minst bestaat uit Marc en ik ;)) dat klaar staat op Schiphol om jullie met heeeeel veel blijdschap te ontvangen!!!!!