De laatste loodjes

13 september 2008 - Deventer, Nederland

Nog twee maanden en dan is het zo ver.
Heerlijk idee om ons kampers-bestaan in te ruilen voor een zwervers-bestaan, gelukkig wordt het er wel steeds beter op....
Alle voorbereidingen zijn nog in volle gang maar er vallen steeds meer stukjes van de grote puzzel op z'n plekje.
Zo ook deze site, alvast een voorproefje van alle mooie foto's, verhalen en video's jullie van ons kunnen verwachten vanuit de andere kant op ons wereldbolletje.
Geniet ervan en tot snel
Kus Bart en Vreny

1. Fanna`:
    15 september 2008
    He Bart & Vreny!!
    Wat ziet de site er gaaf uit!!! Echt toffe fotos al! Gefeliceteerd nog met het kampioenschap he! Zal wel een spr mooi trippie geweest zijn!!

Ik had je al even gebeld vanavond Vreny maar ik probeer het ltr nog een keer deze week want voor je vertek moeten we zkr nog een keer dat rose tje met ijs drinken hoor!

X fan
  2. Annet:
    17 september 2008
    Super leuk, ik zal zeker nog vaker op jullie site kijken!
    En bedankt voor je info. over Zoetermeer.

groetjes
    Annet
  3. joke:
    22 september 2008
    Geweldig dat deze "Blog" is geboren!! Het wordt allemaal wel heel echt zo, geweldig voor iedereen om op deze manier een beetje bij jullie te blijven.
    Ik wordt grote fan van jullie reis-blog.
    groet en knuffel van Joke
  4. sandra:
    22 september 2008
    Hoi Bart en Vreny,
    Gaaf dat we jullie zo kunnen volgen!!
    We zullen hier vaker op kijken en een berichtje op achter laten!
    Dikke zoen Erik & Sandra
  5. Eva:
    2 oktober 2008
    Hej Bart en Vreny,

Mooie site!! Gave foto's al. Maar ik weet zeker dat die foto's alleen nog maar beter en beter gaan worden. Toine en ik kunnen niet wachten tot jullie hier zijn. Succes met de laatste loodjes!

Liefs eva
  6. Jan:
    5 oktober 2008
    Hoi Bart en Vreny, heel mooi dat we jullie op deze manier kunnen volgen.
    Ik hoop dat jullie een te gekke tijd voor de boeg hebben en heel veel succes met alles.

Groetjes Jan.