2 november 2008 - Enkhuizen, Nederland
Bart en Vreny saampjes op de Batavier, genieten van iedereen om zich heen
Deze foto werd gemaakt op 2 november 2008 in Enkhuizen, Nederland.
- Peter: Wat een gave school. Zit…
- Fanna`: HI Vreny & Bart! Gefeliciteerd…
- Kees: Gefeliciteerd, Ik had ook…
- Kees Houtenbos: Hoi Bart en Vreny, Van harte…
- Marion: Wow, gefeliciteerd. Heel…
Alle reacties »