Onze missie van vandaag; to summit Mt. Ngauruhoe

15 januari 2009 - Whakapapa Village, Nieuw-Zeeland

Onze missie van vandaag; to summit Mt. Ngauruhoe

Deze foto werd gemaakt op 15 januari 2009 in Whakapapa Village, Nieuw-Zeeland.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade